مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 14:202022-12-26اقتصادي

واریز 15 میلیارد ریال توسط شهرداری اراک به حساب انجمن کتابخانه ها


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: 23 میلیارد ریال در سال 1400 و 15 میلیارد ریال در سال 1401 توسط شهرداری اراک به حساب انجمن واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سکینه خاتون مهدیان پور امروز در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک، با اشاره به فعالیت 22 باب کتابخانه عمومی در شهرستان اراک، گفت: هم اکنون 18 باب کتابخانه شهری، 3 کتابخانه روستایی و یک کتابخانه سیار به خدمت رسانی در سطح شهرستان مشغول هستند.

وی افزود: در حال حاضر بالغ بر 14 هزار و 855  نفر در این کتابخانه ها عضویت فعال دارند و بیش از  396 هزار نسخه کتاب در موضوعات متنوع و گوناگون در دسترس علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار دارد.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی به ارائه گزارشی از وضعیت واریز سهم نیم درصد درآمد شهرداری پرداخت و گفت: نگاه ما به سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمدهای شهرداری نگاهی فراتر از حمایت مالی این دستگاه فرهنگی از کتابخانه هاست و اعضای شورای اسلامی اراک در این دوره ثابت کردند که نسبت به اعتلای فرهنگ مطالعه دغدغه مند هستند.

مهدیان پور ادامه داد: از سال های 1392 تا 1399، شهرداری اراک حدود 7 میلیارد ریال بابت سهم نیم درصد درآمد به حساب انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اراک واریز کرده و با حمایت اعضای شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریز 15 میلیارد ریال توسط شهرداری اراک به حساب انجمن کتابخانه ها

واریز 15 میلیارد ریال توسط شهرداری اراک به حساب انجمن کتابخانه ها