مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:502022-12-26حوادث

انهدام 3 باند قاچاق سلاح و مهمات در کردستان/ سرشبکه ها دستگیر شدند


فرمانده مرزبانی کردستان از انهدام 3 باند قاچاق سلاح و مهمات و دستگیری سرشبکه های آن در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمدعارف سپهری در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: تلاش در راستای تامین و حفظ امنیت مهم ترین رسالت مرزبانان در نقاط صفر مرزی است.

وی تصریح کرد: مرزبانان استان طی سال جاری در راستای حفظ امنیت و مقابله با متجاوزین در طول 227 کیلومتر نوار مرزی که اغلب آن ارتفاعات سخت گذر است، چهار شهید و ده ها جانباز و مصدوم را تقدیم کرده اند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان به انهدام سه باند قاچاق سلاح و مهمات و دستگیری سرشبکه های این باندها طی سه ماه گذشته و در زمان اغتشاشات خبر داد و گفت: مرزبانان با ایثار و از خودگذشتگی در راه حراست از مرزها تمام تلاش خود را به کار گرفته و اجازه اقدامات قانون شکنانه و تردد غیر مجاز در نوار مرز را نخواهند داد.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی نیز در این دیدار با اشاره به امنیت پایدار و خلل ناپذیر استان و نقش نیروهای نظامی و امنیتی در تامین و حفظ این امنیت، اظهار کرد: پوشیدن لباس پاسداری و حراست از حریم ایران اسلامی امری مقدس است.

وی خدمت جهادی را شاخصه مهم مرزبانان در ایران اسلامی دانست و گفت: در بازدیدی که اوایل سال جاری از مرزهای استان داشتیم از نزدیک مجاهدت مرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 3 باند قاچاق سلاح و مهمات در کردستان/ سرشبکه ها دستگیر شدند

انهدام 3 باند قاچاق سلاح و مهمات در کردستان/ سرشبکه ها دستگیر شدند