مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 13:202022-12-26اقتصادي

28 هنرمند صنایع دستی شازند از تسهیلات مشاغل خانگی بهره مند شدند


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شازند گفت:28 هنرمند صنایع دستی این شهرستان از تسهیلات اشتغال زایی مشاغل خانگی بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اتابکی صبح دوشنبه با اعلام این خبر گفت: روز گذشته از کارگاه های مشاغل خانگی که در سال 1400 از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کرده اند بازدید مشترکی با حضور نمایندگانی از فرمانداری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شازند تأکید کرد: این هنرمندان و فعالان هنرهای سنتی 5 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی برای توسعه فعالیت های خود دریافت کرده اند.

اتابکی گفت: مشاغل خانگی فعالیت های عضو یا اعضای خانواده در فضای مسکونی که منجر به تولید خدمت و یا کالای قابل عرضه در بازار است که شامل سه روش کارمزدی، مستقل و تعاونی است و در حال حاضر در این شهرستان هنرمندان و صنعتگران بسیاری از این شیوه برای تولید محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی با حمایت میراث فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

وی با تاکید بر حمایت های دولت در بخش مشاغل خانگی ابراز داشت: خوشبختانه دولت با حمایت از این طرح و تخصیص تسهیلات به دارندگان مجوز کسب و کار خانگی در بخش های مستقل و پشتیبان گام های مؤثری برای ایجاد اشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 هنرمند صنایع دستی شازند از تسهیلات مشاغل خانگی بهره مند شدند

28 هنرمند صنایع دستی شازند از تسهیلات مشاغل خانگی بهره مند شدند