مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:402022-12-26اقتصادي

هنوز نرخ مصوب تخم مرغ اعلام نشده است


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: هنوز نرخ مصوب تخم مرغ اعلام نشده و ناچاریم برای اینکه مردم با مشکل مواجه نشوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ایوب فصاحت  با اشاره به وضعیت عرضه تخم مرغ در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: تغییر قیمتی در این زمینه ایجاد شده که هنوز به طور مصوب اعلام نشده و باید حتما به صورت مصوب اعلام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به تأمین تخم مرغ میادین از سوی اتحادیه مرغداران میهن یادآور شد: این اتحادیه مباشری داشت که تخم مرغ را درب غرفه های میادین میوه و تره بار تحویل می داد، اما ظاهراً قرار بر این است که رویه تغییر کند.

وی ادامه داد: مقرر شده تخم مرغ از درب مرغداری به ما تحویل داده شود، لذا باید تشکیلات و شرایط حمل و نقل فراهم شود تا بتوانیم سریع، تحویل تخم مرغ را انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: با توجه به این موضوع باید قیمت مصوب اعلام شود و مورد پذیرش همه باشد تا بار را تحویل دهند؛ با پیگیری های صورت گرفته، مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی و مرغداری میهن اعلام کردند بار را تحویل می دهند، اما باید نرخ را نیز اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز نرخ مصوب تخم مرغ اعلام نشده است

هنوز نرخ مصوب تخم مرغ اعلام نشده است