مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:202022-12-26اقتصادي

دانستنی های جالب درباره حمام کردن


اغلب برای این که بوی خوب داشته باشیم و ظاهری آراسته، روزانه به حمام می رویم؛ اما موضوع اصلی این است که آیا هر روز به حمام رفتن برای ما مفید است یا برای ما ضررهایی هم دارد؟ - به گزارش  تابناک، همه ما انسان ها تمیزی و پاک بودن را دوست داریم و اغلب برای این که بوی خوب داشته باشیم و ظاهری آراسته، روزانه به حمام می رویم، از مواد شوینده، عطرها و ادکلن های گران قیمت استفاده می کنیم.

اما موضوع اصلی این است که آیا هر روز به حمام رفتن برای ما مفید است یا برای ما ضررهایی هم دارد؟ فواید یک روز در میان حمام رفتن1.

کمتر در معرض عفونت قرار خواهید گرفتممکن است فکر کنید که دوش گرفتن هر روز سالم تر از دوش گرفتن کمتر است، اما در واقعیت برعکس عمل می کند.

دوش های مکرر ممکن است تعادل میکروارگانیسم های پوست را مختل کند و پوست را کمتر محافظت کند و در برابر عفونت آسیب پذیرتر شود.

سیستم ایمنی بدن ما به تحریک خاصی توسط باکتری ها و کثیفی ها نیاز دارد و دوش گرفتن زیاد ممکن است سیستم ایمنی و توانایی های آن برای محافظت در برابر ویروس ها را تضعیف کند.

2.

پوست شما به خاطر آن از شما تشکر خواهد کردبا دوش های طولانی و داغ ممکن است احساس آرامش کنید و پوست شما را تمیز کند، اما می تواند به پیری زودرس آن نیز کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانستنی های جالب درباره حمام کردن

دانستنی های جالب درباره حمام کردن