مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 11:302022-12-26اجتماعي

شاه کلید کاهش تلفات در بلایای طبیعی و بحران ها


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان آگاهی و شناخت مردم از وظایف خود در حین و بعد از بحران را کلید کاهش تلفات مادی و معنوی ناشی از بلایای طبیعی و بحران های ناشی از آنها ارزیابی کرد.

- کمال طاهریان 5 دی ماه همزمان با سالروز زلزله بم در گفت وگو با ایسنا سرعت در پاسخگویی به حوادث و بالای طبیعی را بسیار مهم ارزیابی و اظهار کرد: اگر مردم بدانند که در زمان وقوع حوداث و حین و بعد بحران چه کارهایی باید انجام دهند تلفات انسانی و مادی و معنوی به شدت کاهش خواهد یافت.

این کارشناس حوزه مدیریت بحران، آموزش های عمومی در این بخش را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: صداوسیما و دیگر رسانه ها نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در این بخش می توانند ایفا کنند.

وی از برنامه ریزی گسترده و مدون برای ارائه آموزش های عمومی در سطح استان خبر داد و افزود: در همین ارتباط برنامه های آموزشی متعددی در قالب کلیپ های کوتاه تخصصی و تاثیرگذار تهیه شده که روند پخش آنها به مرور در استان آغاز خواهد شد.

طاهریان از آغاز پخش بخشی از ویدئوهای آموزشی در هفته ایمنی و به بهانه 5 دی سالروز زلزله بم خبر داد و گفت: بی تردید بحث آموزش از ارکان اصلی برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه کلید کاهش تلفات در بلایای طبیعی و بحران ها

شاه کلید کاهش تلفات در بلایای طبیعی و بحران ها