مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 08:302022-12-26سياسي

عزم دولت سیزدهم برای رفع محرومیت است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: دولت مردمی سیزدهم با وجود انبوهی از مشکلات، عزم جدی برای رفع محرومیت ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده در سالروز آغاز فعالیتش در سمت معاونت استانداری برای اولین بار در یک سال گذشته با حضور بیش از سه ساعت در جلسه شورای اسلامی استان به جای سفر به منطقه زلزله زده بشرویه ترجیح داد به دلیل قول دادن برای حضور در جلسه شورای استان با شرکت در این جلسه به دغدغه های نمایندگان شوراهای اسلامی شهرستان های خراسان جنوبی گوش کند و پاسخ های لازم را در هر زمینه بیان کند.

وی با اشاره به این که در طول هشت سال گذشته یک مگاوات برق به تولید کشور افزوده نشده و سرمایه گذاری جدیدی هم در حوزه گاز انجام نشده است، تصریح کرد: دولت سیزدهم با حجم انبوهی از مشکلات زیرساختی در کشور مواجه است و با وجود این شرایط امسال  300 روستای استان به شبکه گاز متصل شدند.

عباس زاده با اشاره به این که در دولت سیزدهم کارهای بزرگی در حال انجام است ، افزود: اولین کار در این دولت آبرسانی به 10 هزار روستاست تا با انجام این کار از میزان محرومیت ها کاسته شود.

به گفته وی؛ با وجود این که در فصل سرد زمستان به یک میلیون و هزار متر مکعب گاز نیاز داریم اما گاز تولیدی 850 هزار متر مکعب است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت سیزدهم برای رفع محرومیت است

عزم دولت سیزدهم برای رفع محرومیت است