مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 22:202022-12-25سياسي

دستگاه ها سهمیه 25 درصدی استخدام خانواده شهدا را رعایت کنند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی به رعایت قانون 25 درصد سهمیه استخدام ایثارگران تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین داود میرزایی عصر یکشنبه در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان مهاباد با بیان اینکه اگر دستگاهی این مهم را انجام نداده است باید درصدد جبران آن باشد، افزود: جذب و تبدیل وضعیت استخدام فرزندان شهدا که در دوران سخت با فداکاری و ایثار پیروزی نظام را در عرصه های مختلف رقم زدند ضروری و عمل به مصوبه قانونی است.

وی با بیان اینکه هر گونه کم کاری دستگاه های اجرایی در این بخش قابل قبول نیست، ادامه داد: امروز قدرت جمهوری اسلامی در حوزه های علمی و نظامی با همت همین خانواده شهدا و ایثارگر به خاری برای دشنمان تبدیل شده و دنیای غرب آن را بر نمی تابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی اضافه کرد: فتنه هایی که جهان استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته برای ساقط کردن هر حکومتی کافی بود ولی توسعه و ترویچ فرهنگ ایثار و مقاومت تاکنون ما از از گزند دشمنان مصون نگه داشته است.

حجت السلام میرزایی ضمن قدردانی از حافظان امنیت یادآور شد: پروردگار در حفظ و پایداری نظام جمهوری اسلامی در طول 43 سال گذشته نقش داشته و در نهایت همه اتفاقات این نظام بوده که با صلابت به را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها سهمیه 25 درصدی استخدام خانواده شهدا را رعایت کنند

دستگاه ها سهمیه 25 درصدی استخدام خانواده شهدا را رعایت کنند