مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 20:452022-12-25بين الملل

گلایه مردم دم چنار از ده ها هکتار تصرف اراضی و پاسخ منابع طبیعی+فیلم


مردم یکی از روستاهای دم چنار در کهگیلویه و بویراحمد از تخریب منابع طبیعی به وسعت ده ها هکتار معترض هستند آن ها می گویند علاوه بر ده ها هکتار منابع ملی که سال ها پیش تصرف کرده اند چند روز پیش هم در اقدامی غیر قانونی باز هم 18 هکتار از اراضی را شبانه شخم زده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج مردم یکی از روستاهای دم چنار در کهگیلویه و بویراحمد از تخریب منابع طبیعی به وسعت ده ها هکتار معترض هستند آن ها می گویند علاوه بر ده ها هکتار منابع ملی که سال ها پیش تصرف کرده اند چند روز پیش هم در اقدامی غیر قانونی باز هم 18 هکتار از اراضی را شبانه شخم زده و با این تفاسیر دیگر برای چریدن دام ها جایی نگذاشته است.

در همین خصوص مدیرکل منابع طبیعی استان توضیح داد و گفت زمین های آن منطقه بخشی زراعی و بخشی واگذاری و بشخی هم تخریبی هستند که به جد پیگیر بخش تخریبی در این منطقه هستیم و پرونده به دستگاه قضایی ارسال شده است.

وی با بیان این که اراضی تخریبی بخشی در حوزه محیط زیست و بخشی در حوزه منابع طبیعی قرار دارد یادآور شد: کارشناسان ما قسمت زراعی و واگذاری را از قسمت تخریبی جدا کرده اند و به جد پیگیر قسمت تخریبی از طریق محاکم قضایی هستیم.

جاویدبخت با بیان این که هیچ گونه مماشاتی با متخلفان نخواهیم داشت یادآور شد: قطعا با هرگونه تخلف در آن منطقه برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم دم چنار از ده ها هکتار تصرف اراضی و پاسخ منابع طبیعی+فیلم

گلایه مردم دم چنار از ده ها هکتار تصرف اراضی و پاسخ منابع طبیعی+فیلم