مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 20:402022-12-25فرهنگي

برترین های بخش جشنواره نخستین کنگره ملی شهدای غواص معرفی شدند


نخستین کنگره ملی شهدای غواص با شناخت برترین ها در جشنواره های فرهنگی، ادبی و هنری به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق)، در پنج رشته ادبی (شعر، داستان و پادکست)، عکس خلاق، فیلم، رسانه و پوستر برگزار شده است.

تندیس و دیپلم افتخار از سوی هیات داوران جشنواره فیلم در بخش های مختلف به بهترین فیلم داستانی را به فیلم کوتاه داستانی برای او ، بهترین فیلم مستند را به فیلم مستند ستارگان خلیج فارس ، بهترین کارگردانی مستند را به خاطرات ما ، بهترین کارگردانی داستانی به فیلم رنگ آب، بهترین ایده و فیلمنامه به کربلای 94 و تقدیر ویژه را به فیلم کوتاه داستانی مادرانه تر اعطا کردند.

براساس نتایج داوری، هادی دهقان پور از خراسان رضوی، امیر حسین کمالی از اصفهان، سید علی رضویان از استان کردستان به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم، ستاره سرداری از تهران و ابوالفضل میر لشکری از خراسان رضوی هر 2 به عنوان شایسته تقدیر بخش عکاسی خلاق شناخته شدند و مجموعه عکس امیر حسین یگانه از هرمزگان نیز به عنوان برگزیده این بخش انتخاب شد.

داوران بخش پوستر این جشنواره هیچ اثری را شایسته رتبه اول اعلام نکرده و مهدی جهانبخش و ایمان پژنگ به ترتیب رتبه های دوم و سوم و شقایق موسوی نیز جایزه تقدیری این رشته را از آن خود کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های بخش جشنواره نخستین کنگره ملی شهدای غواص معرفی شدند

برترین های بخش جشنواره نخستین کنگره ملی شهدای غواص معرفی شدند