مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 17:252022-12-25فرهنگي

نماد مظلومیت شهدای غواص در کربلا 4 رونمایی شد


حسین عصمتی که مجسمه «غواص» را خلق کرده در مراسم رونمایی از این مجسمه که با حضور رییس حوزه هنری برگزار شد، گفت: این مجسمه نمادی مظلومیت شهدای غواص در عملیات کربلای 4 است.

- حسین عصمتی که مجسمه غواص را خلق کرده در مراسم رونمایی از این مجسمه که با حضور رییس حوزه هنری برگزار شد، گفت: این مجسمه نمادی مظلومیت شهدای غواص در عملیات کربلای 4 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از مجسمه غواص اثر هنرمند نگارگر و مجسمه ساز حسین عصمتی و دیده بان اثر هنرمند مجسمه ساز مینا صدری با حضور محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، عبدالرضا سهرابی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری، محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی بنیاد روایت فتح و جمعی از هنرمندان در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری برگزار شد.

مینا صدری خالق مجسمه دیده بان در حاشیه این مراسم، درباره اثرش گفت: در گزارشی، به نقل از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی شنیدم که در یکی از عملیات ها، شهید باکری به عنوان فرمانده عملیات از پشت بی سیم به شهید کاظمی و دیگر رزمندگان زمانی که می خواهد اوضاع منطقه جنگی را توضیح دهد، در حالی که زیر اماج سنگین آتش گلوله های دشمن بعثی بود، می گوید: ای کاش احمد جان (شهید کاظمی) اینجا بودی و از دیدن این همه زیبایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماد مظلومیت شهدای غواص در کربلا 4 رونمایی شد

نماد مظلومیت شهدای غواص در کربلا 4 رونمایی شد