مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 16:252022-12-25دانش

درآمدزایی 11 میلیارد تومانی دانشگاه امام خمینی (ره) در9 ماه


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: ماشین تمام الکترونیکی توسط دانشجویان دانشگاه امام خمینی (ره) به طور کاملاً ایرانی ساخته شده و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

- قزوین- رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: ماشین تمام الکترونیکی توسط دانشجویان دانشگاه امام خمینی (ره) به طور کاملاً ایرانی ساخته شده و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سید علی قاسم زاده در نشست خبری که ظهر یکشنبه در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد اظهار کرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین دانشگاه مادر استان است که بیش 8 هزار و 500 دانشجو، 7 دانشکده، 2 پژوهشکده و یک مرکز آموزش زبان فارسی در آن فعال هستند.

60 درصد دانشجویان دانشگاه امام خمینی باید از بین دانشجویان سایر ملل باشند رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین با بیان این نکته که امسال 600 دانشجو از این مرکز فارغ التحصیل شده اند ادامه داد: 37 رشته کارشناسی، 84 رشته کارشناسی ارشد و 38 رشته دکترا در دانشگاه تدریس می شود.

وی بیان کرد: رییس جمهور و سه وزیر علوم، بهداشت و امور خارجه و رییس سازمان برنامه وبودجه کشور عضو هیئت امنای این دانشگاه هستند و دانشگاه تنها مرکزی است که جذب دانشجوی بین الملل را به صورت مصوبه از سوی مجلس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدزایی 11 میلیارد تومانی دانشگاه امام خمینی (ره) در9 ماه

درآمدزایی 11 میلیارد تومانی دانشگاه امام خمینی (ره) در9 ماه