مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 14:052022-12-25سياسي

دوبانده شدن 100 درصدی محور سربیشه-بیرجند


یکی از برنامه های پیش بینی شده برای سفر رییس جمهور، افتتاح 50 کیلومتر باند دوم در سطح استان بود که از این مقدار 23 کیلومتر در شهرستان سربیشه انجام شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار شهرستان سربیشه گفت: یکی از برنامه های پیش بینی شده برای سفر رییس جمهور، افتتاح 50 کیلومتر باند دوم در سطح استان بود که از این مقدار 23 کیلومتر در شهرستان سربیشه انجام شد.

محمدرضا لکزایی، امروز یکشنبه 4 دی در گفتگویی خبری ضمن تشریح دستاوردهای سفر رییس جمهور به این شهرستان، اظهار کرد: 13 کیلومتر از باند دوم سربیشه- ماهیرود و 10 کیلومتر در محور سربیشه - بیرجند در این سفر افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به بازدید رییس جمهور و هیئت همراه از پروژه مجتمع آبرسانی روستای خوشاب، اظهار کرد: این پروژه توسط قرارگاه شهید ناصری در سه فاز در حال اجراست، فاز یک مجتمع کاملاً برای تأمین آب روستاهای مشوکی و خوشاب اجرا شده و فاز دو نیز برای رفع نیاز 11 روستا تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گفته وی؛ با بهره برداری فاز سه، این پروژه تا پایان سال آینده به اتمام می رسد و در مجموع 19 روستا از نعمت آبرسانی بهره مند خواهند شد.

فرماندار سربیشه اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه آبرسانی را بالغ بر 100 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: بازدید از کارگاه حوله باف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوبانده شدن 100 درصدی محور سربیشه-بیرجند

دوبانده شدن 100 درصدی محور سربیشه-بیرجند