مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 13:402022-12-25اجتماعي

خستگی و خواب آلودگی عاملی مهم در تصادفات استان سمنان


استاندار سمنان با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی از جمله عوامل مهم در تصادفات است، گفت: یکنواختی جاده های استان سبب خستگی مضاعف رانندگان می شود.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به آمار تصادفات جاده ای استان سمنان بیان کرد: یکی از مسائلی که در استان وجود دارد، طولانی بودن فاصله بین شهرها و دوری از فضاهای بصری و چشم نواز است که سبب می شود رانندگان در مسیر این استان به خصوص در کریدور اصلی تهران- مشهد، دچار خستگی و خواب آلودگی شوند.

وی با بیان اینکه این خستگی و خواب آلودگی در زمره عوامل مهم و مؤثر در تصادفات رانندگی استان سمنان است، افزود: فقدان رنگ، تنوع و طبیعت سرسبز از دیگر عواملی است که سبب می شود خستگی رانندگان وسایل نقلیه مضاعف شود.

ترغیب مسافران برای ورود به روستاها و شهرها استاندار سمنان با بیان اینکه در کنار مسائل ایمن سازی راه ها و همچنین ایجاد واهه های مصنوعی و استراحتگاه ها، باید موضوع رانندگی و گوشزد کردن خطرات راه نیز در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: در این مسیر اقدامات خوبی در استان انجام شده که از جمله آنها می توان به نصب تابلوهای گردشگری 40 روستای همجوار با کریدور اصلی در استان اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خستگی و خواب آلودگی عاملی مهم در تصادفات استان سمنان

خستگی و خواب آلودگی عاملی مهم در تصادفات استان سمنان