مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:202022-12-25سياسي

آغاز تحقیقات شیوع بیماری های غیرواگیردار در مدیریت شهری


مدیریت شهری اصفهان حدود 15 هزار نفر جمعیت دارد که قرار است تحقیقاتی در خصوص شیوع بیماری های غیر واگیر در این جمعیت، - اصفهان-عضو شورای شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان حدود 15 هزار نفر جمعیت دارد که قرار است تحقیقاتی در خصوص شیوع بیماری های غیر واگیر در این جمعیت، صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد شریعتی صبح یکشنبه در نطق میان دستور شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: در این روزها، شاهد وداع با شهدای تازه تفحص شده و گمنام دفاع مقدس هستیم، امروز نیز سالروز عملیات کربلای 4 است و به همین بهانه یاد شهدای غواص و دیگر شهید آن عملیات را گرامی می داریم.

وی در ادامه بیان کرد: حجاب در لغت مانعی است که بین دو چیز جدایی می افکند، همچنین به معنای پوشش و ستر است، در زبان عامه مردم امروز حجاب به عنوان پوشش زن به شمار می رود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حجاب یعنی پوشش و زن محجوب یعنی زنی که با پوششی، پوشیده شده باشد.

واژه حجاب 7 بار در قرآن کریم آمده است.

در آیه 59 سوره احزاب خداوند درباره حجاب می فرماید: ای پیامبر به زنان و دختران و زنان مؤمنان بگو پوشش های خود را بر خود فروتر گیرند، برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند… وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) فرمود زنی که برای حفظ غیرت استقامت کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحقیقات شیوع بیماری های غیرواگیردار در مدیریت شهری

آغاز تحقیقات شیوع بیماری های غیرواگیردار در مدیریت شهری