مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 12:002022-12-25پزشكي

حد و مرزی برای گسترش همکاری های «سلامت» با عراق نداریم


مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: ما هیچ حد و مرزی برای گسترش همکاری ها در حوزه سلامت با کشور دوست و مسلمان عراق نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیدار دکتر هانی موسی العقابی معاون فنی وزیر بهداشت عراق و هیات همراه با دکتر محمدحسین نیکنام دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت امروز (شنبه 3 دی ماه) در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور گسترش همکاری های فی ما بین دو کشور در حوزه نظام سلامت برگزار شد.

دکتر محمدحسین نیکنام در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور هیات عراقی در ایران، اظهار داشت: ما در این سفر موضوعات مختلف و متعددی را مورد بحث قرار دادیم و این دیدار و گفت و گوها نقطه عطفی بین دو کشور در حوزه سلامت خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسئله سلامت برای هر دو کشور ایران و عراق از اولویت برخوردار است، گفت: در این دیدار و نشست موضوعات بهداشتی، درمان، دارو و تجهیزات پزشکی را مورد بررسی قرار دادیم و در مورد هر یک از این موضوعات نشست مجزا خواهیم داشت.

دکتر هانی موسی العقابی نیز با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از نظام بهداشت و سلامت بسیار پیشرفته ای برخوردار است، گفت: ما با انگیزه به ایران سفر کرده ایم تا باب جدیدی از همکاری ها در عرصه سلامت بین دو کشور گشوده شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حد و مرزی برای گسترش همکاری های «سلامت» با عراق نداریم

حد و مرزی برای گسترش همکاری های «سلامت» با عراق نداریم