مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:402022-12-25اجتماعي

بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان


رییس اداره مدیریت راه های استان زنجان از ادامه بارش ها در محورهای استان خبر داد و گفت: بارش در محورهای اصلی و فر عی استان در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بارش برف که از بامداد روز گذشته در سطح استان زنجان به مانند دیگر مناطق کشور آغاز شده همچنان ادامه دارد.

در این رابطه محمد محمدی، رییس اداره مدیریت راه های استان زنجان در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از وضعیت راه های استان اظهار کرد: بارش برف در آزادراه و ترانزیت زنجان - قزوین ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر بارش برف در محورهای سلطانیه - خدابنده - همدان، زنجان - بیجار و زنجان - دندی - تخت سلیمان هم در جریان است و کاربران جاده ای در این محورها نیاز به استفاده از تجهیرات ایمنی دارند.

رییس اداره مدیریت راه های استان زنجان با بیان اینکه بارش در محورهای منتهی به طارم یعنی زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق هم در جریان است، تصریح کرد: جاده ابهر- قیدار هم بارش دارد.

وی با توصیه با رانندگان برای رعایت موارد ایمنی از جمله فاصله طولی در شرایط جوی امروز گفت: همراه داشتن تجهیزات ایمنی از جمله وسایط گرمایشی از دیگر توصیه های مورد تاکید است.

پایان پیام/73004


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان

بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان