مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:402022-12-25اقتصادي

هزینه سفر سوریه حدود 14 میلیون تومان شد


با افزایش قیمت دلار در هفته های اخیر، هزینه سفر به سوریه که در حال حاضر صرفاً از مشهد انجام می شود، به حدود 14 میلیون تومان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفر به سوریه پس از تعطیلی به دلیل مشکل در فرودگاه دمشق از خردادماه متوقف شد و پس از آن هیچ زائری در قالب کاروان زیر نظر سازمان حج و زیارت به زیارت حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیها مشرف نشد.

با این وجود، از آبان سال جاری اعزام زائران به دمشق از مشهد مقدس برقرار شد و گروهی از زائران هر هفته به زیارت مشرف شدند؛ به طوری که به گفته مسؤولان هر هفته 110 نفر به از ایستگاه پروازی مشهد عازم زیارت حرم عمه سادات شدند.

هزینه این سفرها در آبان ها 12 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شد؛ تا اینکه از روزهای گذشته با توجه به افزایش نرخ دلار، هزینه این سفرها نیز بالا رفت و مسؤولان نیز چاره ای جز بالا بردن هزینه این سفر معنوی نداشتند.

بر اساس بررسی های خبرنگار فارس، هزینه سفر به سوریه از مشهد در دی ماه به حدود 14 میلیون تومان رسیده است و با توجه به افزایش برخی هزینه ها به ویژه پرواز، افزایش مجدد آن در همین دوره، دور از انتظار نیست.

البته در حال حاضر فقط اعزام ها در دی ها مشخص شده و یکشنبه هر هفته متقاضیان زیارت حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیها می توانند از مشهد مقدس به این سفر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سفر سوریه حدود 14 میلیون تومان شد

هزینه سفر سوریه حدود 14 میلیون تومان شد