مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 10:102022-12-25اقتصادي

آمارسازی در حوزه اشتغال کارساز نیست/تولید خط قرمز مسئولان


با آمارسازی های دروغین و کذایی نمی توان کاهش آمار بیکاری را برای مردم نوید داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی شامگاه شنبه در آیین تجلیل از منتخبان جشنواره شهید رجایی در اردبیل اظهار کرد: در یک سال گذشته عملکرد مسئولان در حوزه های مختلف مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد تا کاستی ها مشخص و ایرادات و اشکالات رفع شود.

وی به شرایط سخت درآمدی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت در حال حاضر یک میلیون و 400 هزار بشکه روزانه نفت می فروشد که به رغم ثابت بودن درآمدها، هزینه ها به شدت افزایش یافته و هیچ همخوانی را بین درآمد و هزینه ها شاهد نیستیم.

استاندار اردبیل پرداخت بدهی دولت گذشته و افزایش حقوق و دستمزدها را در یک سال اخیر از دغدغه ها و مشکلات جدی دولت سیزدهم برشمرد و تصریح کرد: 100 همت دولت سیزدهم بدهی دولت گذشته را پرداخت کرده و در کنار آن سعی بر کنترل تورم بوده است.

عاملی افزود: هر چند تلاش دولت اجرای برجام و گره نزدن آن به زندگی مردم بوده اما در یک سال گذشته اتفاقاتی رخ داده که امروز نتیجه آن را در افزایش نرخ ارز و برخی بروز مشکلات شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در استان اردبیل تمرکز ما بر تکمیل پروژه های زیرساختی و تقویت جبهه اشتغال و تولید است که در سه ماه اخیر یک هزار میلیارد تومان منابع نقدی به استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارسازی در حوزه اشتغال کارساز نیست/تولید خط قرمز مسئولان

آمارسازی در حوزه اشتغال کارساز نیست/تولید خط قرمز مسئولان