مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:152022-12-25ورزشي

مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در ارومیه برگزار شد


مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاههای استان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاههای استان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی این مسابقات به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی با شرکت 16 تیم از دانشگاههای استان به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد و اساتید و اعضای هیات دانشگاهها داوری این دوره از مسابقات مناظرات دانشجویی را بر عهده داشتند.

چهار تیم جاد برادران از دانشگاه ارومیه ، مطالبه گران از دانشگاه ارومیه ، برهان از دانشگاه امام حسین (ع) و مدیران کارآفرین از دانشگاه آفاق به مرحله نیمه نهایی راه یافته بودند که پس از برگزاری مسابقات فشرده دو روزه در نهایت تیم برهان حائز رتبه برتر و تیم مدیران کارآفرین حائز رتبه دوم شده و به مرحله منطقه ای این مناظرات که در دهه پایانی بهمن ماه برگزار می گردد راه پیدا کردند .

حجت الاسلام ابراهیم عزیز استادیار گروه معارف اسلامی دانشگاه ارومیه در آیین اختتامیه این مسابقات با اشاره به اینکه مناظره دانشجویی بهترین فرصت برای یادگیری است، اظهار کرد: این مسابقات تمرین خرد ورزی ،آداب سخن وری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در ارومیه برگزار شد

مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در ارومیه برگزار شد