مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 09:102022-12-25حوادث

از وقوع 4 پس لرزه در بشرویه تا امدادرسانی به مردم 10 روستا


مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی از وقوع چهار پس لرزه پس از زلزله اصلی در بشرویه خبر داد و گفت: به 465 حادثه دیده از 10 روستا امدادرسانی شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی از وقوع چهار پس لرزه پس از زلزله اصلی در بشرویه خبر داد و گفت: به 465 حادثه دیده از 10 روستا امدادرسانی شده است.

محمدعلی کاوسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین آمار امدادرسانی به زلزله زدگان، اظهار کرد: کل افراد حادثه دیده 465 نفر بودند که به این تعداد امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی در محل حادثه 54 نفر به تعداد 12 تیم بوده اند، افزود: روستاهای متاثر از زلزله 10 روستا شامل؛ روستای ملوند در طبس و روستاهای کرند، اصفاک، خانیکو، نیگنان، مردستان، عزیز آباد، جمالی، رقه و غنی آباد در بشرویه بودهاند.

مدیرعامل هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اقلام توزیع شده بین زلزله زدگان، ادامه داد: 133 دستگاه چادر، 266 تخته موکت، 141 شعله والور و 150 تخته پتو بوده است.

کاوسی از وقوع چهار پس لرزه پس از زلزله اصلی خبر داد و یادآور شد: نیروهای هلال احمر تا اطلاع ثانوی در حالت آماده باش به سر میبرند تا امدادرسانی به مردم منطقه تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وقوع 4 پس لرزه در بشرویه تا امدادرسانی به مردم 10 روستا

از وقوع 4 پس لرزه در بشرویه تا امدادرسانی به مردم 10 روستا