مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 08:352022-12-25سياسي

تاثیر عدم پاسخگویی متا در سرنوشت اینستاگرام و واتس اپ


عدم همکاری و پاسخگویی شرکت متا به نامه ایران به بهانه تحریم، قطعا در سرنوشت اینستاگرام و واتس اپ در ایران تاثیر خواهد داشت.

- سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی گفت: عدم همکاری و پاسخگویی شرکت متا به نامه ایران به بهانه تحریم، قطعا در سرنوشت اینستاگرام و واتس اپ در ایران تاثیر خواهد داشت.

امیر خوراکیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص نامه این مرکز به شرکت متا مبنی بر ایجاد نمایندگی در ایران برای تداوم فعالیت دو پلتفرم اینستاگرام و واتس اپ این شرکت اظهار کرد: مکاتبه با شرکت متا در این برهه زمانی با محوریت تداوم فعالیت دو پلتفرم اینستاگرام و و اتس اپ بوده و مبنای آن تعامل و انتقال موارد نقض قانون توسط این پلتفرم ها در بسترسازی برای فعالیت هایی است که امنیت کشور و کاربران را تهدید می کند.

بنابراین باید این نامه در این زمان ارسال می شد چرا که با عبور از اتفاقات اخیر در کشور، تداوم فعالیت یا عدم فعالیت این پلتفرم ها نیازمند یک تصمیم قانونی و مداوم است.

معاون حقوقی و مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد: هدف اصلی از ارسال این نامه مسئله دریافت اراده طرف مقابل است مبنی بر اینکه آیا ادامه فعالیت این پلتفرم ها در ایران مشابه سایر کشورها مشروط به رعایت یکسری از اصول و اولویت های مهم و به صورتی قانونمند ادامه داشته باشد یا همچنان قرار است به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر عدم پاسخگویی متا در سرنوشت اینستاگرام و واتس اپ

تاثیر عدم پاسخگویی متا در سرنوشت اینستاگرام و واتس اپ