مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 دی 1401 ساعت 07:512022-12-25سياسي

آیین تجدید میثاق بانوان لرستانی با شهدا با عنوان «سوگواره دالکه» برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مریم سپهوند امروز در جمع خبرنگاران در تشریح ویژه برنامه دالکه اظهار کرد: برنامه استقبال از شهدای گمنام مختص به بانوان لرستانی روز یکشنبه چهارم دی ماه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: ساعت 15 روز یکشنبه اجتماع ویژه خواهران با عنوان سوگواره دالکه با ورود پیکر مطهر چهار شهید گمنام در مصلی خرم آباد برگزار می شود.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با بیان اینکه در این راستا چندین جلسه با کل اقشار بانوان گرفته شده است، افزود: همه قشرها در این زمینه اعلام آمادگی کردند، ضمن اینکه برنامه های شبی با شهدا دوشنبه شب در مسجدالاقصی، جوادالائمه و صاحب الزمان خرم آباد برگزار میشود.

سپهوند بیان داشت: دوشنبه پنجم دی انتقال پیکر مطهر یکی از شهدا به بروجرد و یکی دیگر از شهدا به رومشکان را خواهیم داشت و بعد از آن شبی با شهدا در بروجرد، رومشکان و حسینیه ثاراالله سپاه خرم آباد صورت می گیرد.

  وی افزود: روز سه شنبه و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، تشییع پیکر مطهر شهدا در خرم آباد، بروجرد و رومشکان است و سپس مراسم خاکسپاری 2 شهید گمنام در سپاه بروجرد و تپه چغا رومشکان را خواهیم داشت.

  مسوول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان تصریح کرد: 2 شهید جاویدالاثر در خرم آباد در محل جدید ستاد سپاه لرستان واقع در خیابان 60 مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجدید میثاق بانوان لرستانی با شهدا با عنوان «سوگواره دالکه» برگزار می شود

آیین تجدید میثاق بانوان لرستانی با شهدا با عنوان «سوگواره دالکه» برگزار می شود