مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 18:552022-12-24سياسي

شمیم عطر شهیدان فضای سینه ستبر ایران اسلامی را عطرآگین کرد


کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی امروز میزبان هفت شهید گمنام بود و شمیم عطر این شهیدان فضای شهر را عطرآگین کرد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- رؤیا متکیایی: قهرمانان حماسه آفرین دوران دفاع مقدس، شهیدان بدری و خیبرشکنان کربلایی، امروز مهمان مردم کرمانشاه شدند و چشم و دل مردم این دیار با مسافران بهشتی روشن شد.

شمیم عطر شهیدان آسمانی در کرمانشاه پیچیده شد همان هایی که با سربند یا فاطمه الزهرا به دل خطر زدند و صف شکنانه در جبهه های دفاع از میهن و اسلام، درس ایثار و شهادت را به یادگار گذاشتند.

استقبال چشم گیر از شهیدان گمنام در فرودگاه کرمانشاه از ظهر امروز شنبه سوم دی ماه 1401 اقشار مختلف مردم کرمانشاه در کنار خانواده های شهدا و جمعی از مسئولان به فرودگاه آمدند تا در استقبال فرزندان سرافراز خود سنگ تمام بگذارند و به گل های پرپر این مرز و بوم شاخه ها و دسته های گل را هدیه کنند.

مردم قدرشناس کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی که خود در مقاومت و پایداری زبانزد هستند رشادت ها و جانفشانی های جوانان مخلص خویش را فراموش نکرده اند و همه امروز خادم الشهدا شده اند تا گرد و غبار تابوت شهیدان را توتیای چشم خویش کنند.

قهرمانان شهید از سفر کربلا برگشته اند تا نوای خوش آمدی قهرمان را دروازه کربلا طنین انداز کنند و در ایام سوگواری مادر شهیدان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمیم عطر شهیدان فضای سینه ستبر ایران اسلامی را عطرآگین کرد

شمیم عطر شهیدان فضای سینه ستبر ایران اسلامی را عطرآگین کرد