مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 16:502022-12-24سياسي

سردار سلیمانی نمونه عینی یک فرد عمل گرا و همگرا بود


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور فرصت سوزی ها را نتیجه واگرایی دانست و گفت: شهید سلیمانی نمونه عینی یک فرد عمل گرا و همگرا بود و از تمامی فرصت ها برای خدمت به اسلام استفاده می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در نشست با اعضای شورای فرهنگ عمومی و جمعی از مدیران ساوه در دفتر امام جمعه این شهرستان ابراز کرد: افرادی که دارای مسئولیت هستند، مسئولیت را یک امانت بدانند و از این امانت در خدمت به مردم استفاده کند تا موجب ارتقای سطح رضایتمندی در جامعه شود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری صداقت و ادای امانت را دو ویژگی مهم مسئولان در تراز انقلاب اسلامی دانست و افزود: صداقت در امور و ادای امانت ضمن اینکه موجب رضایتمندی مردم و رضایت الهی خواهد شد، زمینه ساز تقویت اعتماد آحاد مختلف مردم به حاکمیت می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در اجتماع باید پیام آور پیروزی حق و نابودی باطل باشیم زیرا باطل همیشه از بین رفتنی بوده است، تصریح کرد: ایام فاطمیه را قدر بدانیم و برنامه های ویژه ای برای ایام شهادت و ولادت آن بانوی مکرم اسلام از نظر کیفی و کمی اجرا شود و هر کس در حد توان خود برای حضرت زهرا سلام الله مجلس داری کند چرا که چشم امید همه به مادر سادات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی نمونه عینی یک فرد عمل گرا و همگرا بود

سردار سلیمانی نمونه عینی یک فرد عمل گرا و همگرا بود