مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:402022-12-24سياسي

اندیشکده «بانوان و تحکیم خانواده» در وزارت علوم ایجاد شد


معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم از ایجاد اندیشکده بانوان و تحکیم خانواده به عنوان هفدهمین اندیشکده تشکیل شده در این وزارتخانه خبر داد.

- اندیشکده بانوان و تحکیم خانواده در وزارت علوم ایجاد شد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم از ایجاد اندیشکده بانوان و تحکیم خانواده به عنوان هفدهمین اندیشکده تشکیل شده در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خیرالدین در اولین جلسه اندیشکده بانوان و تحکیم خانواده که در دفتر معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم برگزار شد، با تاکید بر ضرورت بازنگری برخی از آیین نامه ها و قوانین برای پاسخگویی به نیازهای جامعه علمی کشور، گفت: به منظور بهره گیری از نظرات و ایده های خبرگان و صاحب نظران در راستای تحقق اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکنون 17 اندیشکده تشکیل شده است.

وی افزود: مسائل هر حوزه در این اندیشکده ها ضمن شناسایی و اولویت بندی، مورد بررسی تخصصی قرار می گیرند و در همین راستا تاکنون بیش از 100 جلسه تخصصی و 150 جلسه کارگروه های فرعی ذیل این اندیشکده های تخصصی بر اساس محورهای موضوعی و چالش های پیش رو و احصا شده، تشکیل شده است.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم با اشاره به اینکه با تشکیل اولین جلسه اندیشکده بانوان و تحکیم خانواده، هفدهمین اندیشکده وزارت علوم رسما شروع به کار کرد، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده «بانوان و تحکیم خانواده» در وزارت علوم ایجاد شد

اندیشکده «بانوان و تحکیم خانواده» در وزارت علوم ایجاد شد