مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 15:202022-12-24اقتصادي

مرغ مازاد از مرغداران در مازندران خریداری می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از آغاز خرید مرغ مازاد در استان خبر داد و گفت: سالانه 280 هزار تن مرغ در استان تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عنایتی کلیجی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران از آغاز خرید مرغ مازاد بر تولید از مرغداران مازندران خبر داد و افزود: در راستای حمایت از مرغداران و تولیدکنندگان صنعت طیور، خرید مرغ مازاد بر تولید مرغداران استان توسط اتحادیه مرغداران مازندران انجام می شود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست 70 میلیارد تومان تسهیلات با سود 10 درصد در اختیار اتحادیه مرغداران استان قرار گرفت تا نسبت به خرید مرغ اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام و اداره کل دامپزشکی استان در جهت خرید مرغ مازاد با اتحادیه مرغداران استان همکاری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: مرغداران می توانند از روز یکشنبه 4 دی ماه به اتحادیه مرغداران شهرستان مراجعه کنند و مرغ های مازاد را تحویل دهند و این طرح برای حمایت از مرغداران در تمامی شهرستان های استان اجرایی خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با توجه به سیاست وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر واگذاری امور از تولید تا بازار محصولات کشاورزی به بخش خصوصی، اتحادیه ها و تشکل های بخش کشاورزی، موضوع خرید مرغ به اتحادیه مرغداران وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ مازاد از مرغداران در مازندران خریداری می شود

مرغ مازاد از مرغداران در مازندران خریداری می شود