مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 14:102022-12-24سياسي

فخرزاده: دانشجو موتور محرک تغییر و تحولات سیاسی است/ حلقه واسط بین نخبگان و مردم


ما در سال های اخیر به خوبی از ظرفیت دانشجو استفاده نکردیم.

کسی که خود در ساختار هضم شده نه توان و نه میل تغییر را دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، حکمرانی نوین ، اصلاح ساختاری ، اصلاحات و.

عبارات پرتکرار این روزهای جامعه پرالتهاب ایرانی است، موافقان و منتقدین هر یک وجهی از تغییر را مطالبه می کنند و البته، روباهان عرصه سیاست هم از این آب گل آلود قصد ماهیگیری خود را دارند.

درباره یکی از نیازهای اساسی جامعه و ساختار سیاسی در بحث اصلاح ساختاری با حجت الاسلام سعید فخرزاده پژوهشگر مطالعات انقلاب اسلامی و تاریخ معاصر ایران گفت وگویی داشتیم که حاصل کار را در ادامه می خوانید.

  سعید فخرزاده نیازهایی که انقلاب آفرین شدند حجت الاسلام سعیدفخرزاده در ابتدا گفت: علل پدیده ای به نام انقلاب اسلامی در شعارهای مردم انقلابی آن زمان خودش را نمایان کرده بود، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سه مؤلفه اساسی در تکوین و فرایند انقلاب سال 57 بود که مردم خواهان آن بودند تا این سه مقوله در کنار هم و با یک هم پوشانی بتوانند آن آرمان های مورد نظر را تحقق بخشند.

چیزی که مدنظر ایرانیان واقع می شد وجود هر سه مؤلفه بدون نقض یکدیگر در سطوح مختلف جامعه بود، نه جمهوری اسلامی فدای آزادی شود و نه آزادی فدای استقلال.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فخرزاده: دانشجو موتور محرک تغییر و تحولات سیاسی است/ حلقه واسط بین نخبگان و مردم

فخرزاده: دانشجو موتور محرک تغییر و تحولات سیاسی است/ حلقه واسط بین نخبگان و مردم