مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:552022-12-24سياسي

اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی توسط جامعه اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد


به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و قرارگاه جهادی شهید دقایقی، اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی در شهر قنوات و حومه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و قرارگاه جهادی شهید دقایقی اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی در شهر قنوات و حومه برگزار شد.

بر این اساس جامعه هدف این اردو، بیش از 70 دانش آموز متوسط دوم بود که به صورت منسجم و هدفمند در کلاس های آموزشی نحوه صحیح مطالعه، مشاوره کنکوری و انگیزشی شرکت کردند.

دانشجویان دانشکدگان فارابی در خلال اردو، بیش از 200 جلد کتاب فرهنگی و کمک آموزشی که در فراخوان های متعدد جمع آوری شده بود، جهت استفاده عموم به مدارس این شهر اهدا نمودند و طی مراسمی از دانش آموزان نخبه علمی و پرورشی شهر تقدیر به عمل آوردند.

گفتنی است  حمید زارع ریاست دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران به همراه مسئولین محترم شهر قنوات از جمله امام جمعه، رییس شورای شهر و شهردار ضمن حضور در میان جهادگران و شنیدن مطالبات ایشان در راستای توسعه سطح علمی و فرهنگی شهر قنوات و حومه آن، از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تکریم و تجلیل نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی توسط جامعه اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد

اردوی یک روزه جهاد علمی و فرهنگی توسط جامعه اسلامی دانشگاه تهران برگزار شد