مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:152022-12-24سياسي

آماده باش شهرداری کرج برای مقابله با بارش برف


سخنگوی شورای شهر کرج بر اهمیت و ضرورت ایجاد آمادگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بارش های احتمالی و لزوم انجام اقدامات فوری مبتنی بر تجربه در سنوات گذشته تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عمار ایزدیار، سخنگوی شورای شهر کرج، در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی از مدیران و معاونان خدمات شهری خواست تا با قید فوریت نظارت مستمر و دقیق بر سطح شهر و جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی، رفع مشکلات فنی و نواقص شبکه جمع آوری و آبگرفتگی معابر و دفع آب های سطحی داشته باشند.

نائب رییس و سخنگوی شور ای اسلامی شهر کرج، در این خصوص به خبرنگاران، گفت: ضروریست تا با برنامه ریزی های لازم و آمادگی در هنگام بارش برف مرحله به مرحله اقدامات لازم را داشته باشیم و اجازه ندهیم که برف همه جا را فرا گیرد و بحرانی ایجاد کند.

ایزدیار تصریح کرد: تمهیدات لازم توسط مدیریت شهری برای بارش برف و باران دیده شود و تمامی نیروها و تجهیزات اعم از ستادی و اجرایی در آماده باش کامل باشند.

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: به منظور تسهیل در پاکسازی معابر پوشیده از برف توسط عوامل شهرداری، از پارک کردن خودروها در زیر درختان و حاشیه معابر جداً خودداری و با توجه به احتمال لغزندگی معابر از وسایل حمل ونقل عمومی درون شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش شهرداری کرج برای مقابله با بارش برف

آماده باش شهرداری کرج برای مقابله با بارش برف