مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 13:052022-12-24سياسي

آغاز عملیات تفکیک زباله از مبدا در 23 دستگاه اجرایی گیلان


استاندار گیلان با بیان اینکه عملیات تفکیک از مبدا 23در دستگاه اجرایی استان آغاز شده است، گفت: فرهنگ سازی در این زمینه باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر شنبه در نهمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند گیلان که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد اظهار کرد: در پروژه های پسماند برخی فرمانداران پای کار هستند و برخی نیز هنوز این مسئله را جدی نگرفته اند که نیازمند عزم جدی در این پروژه است.

وی با بیان اینکه از هفته های آتی بازرسانی برای نظارت بر پروژه های پسماند در فرمانداری ها حضور پیدا خواهند کرد، افزود: ما بایستی با همدلی مشکلات این بخش را مرتفع کنیم.

عباسی با انتقاد از اینکه در 38 سال گذشته هیچ اقدام عملیاتی برای رفع این مشکل انجام نشده بود، ادامه داد: بعد از سفر ریاست جمهوری به گیلان و تاکید وزیر کشور در حل این معضل گام های خوبی در این خصوص برداشته شده است.

وی بر ضرورت توجه به تفکیک زباله از مبدا اشاره و با بیان اینکه مدیران باید در این زمینه توجه و نظارت کافی داشته باشند، ادامه داد: فرهنگ سازی در زمینه تفکیک زباله از مبدا باید جدی گرفته شود.

عباسی با تاکید بر اینکه شهرداری ها و دهیاری های سطح استان می توانند از فروش زباله خشک درآمدزایی داشته باشند، گفت: حدود 700 دهیاری تاکنون تفکیک زباله از مبدا را آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات تفکیک زباله از مبدا در 23 دستگاه اجرایی گیلان

آغاز عملیات تفکیک زباله از مبدا در 23 دستگاه اجرایی گیلان