مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 12:552022-12-24اجتماعي

800 مددجوی کمیته امداد استان سمنان شاغل شدند


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: با اجرای طرح آموزش و مهارت افزایی در هشت ماهه اول سال جاری به کارگیری 800 نفر از مددجویان استان از طریق کاریابی محقق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری پیش از ظهر شنبه در نشست مشترک با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان به میزبانی کمیته امداد سمنان درباره مهارت افزایی مددجویان کمیته امداد سمنان، تاکید کرد: تحقق 120 درصدی آموزش حرفه آموزی به مددجویان در هشت ماهه اول سال جاری نشان از عزم جدی برای توانمند سازی مددجویان دارد.

وی با بیان اینکه دو هزار و 700 نفر آموزش فنی و حرفه ای و مهارت افزایی را در سال جاری دیدند، ابراز کرد: اعتقاد داریم که آموزش مهارتی شاهراه افزایش اشتغال پایدار محسوب می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان درباره ماحصل این آموزش ها نیز توضیح داد: با اجرای طرح آموزش و مهارت افزایی در هشت ماهه اول سال جاری به کارگیری 800 نفر از مددجویان استان سمنان از طریق کاریابی محقق شد ذوالفقاری با تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی مبنی بر نیازهای واحدهای صنعتی و تولیدی برای تأمین نیروی کار، ابراز کرد: کسب رتبه نخست کشور توسط کمیته امداد استان سمنان در تمامی شاخص ها نشان از موفقیت های کسب شده در این راه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 مددجوی کمیته امداد استان سمنان شاغل شدند

800 مددجوی کمیته امداد استان سمنان شاغل شدند