مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:362022-12-24سياسي

رشد 100 درصدی برگزاری روضه های خانگی در گیلان


به گفته مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان تاکنون قریب به چهار هزار خانه در گیلان برای برگزاری روضه خانگی در ایام فاطمیه امسال اعلام آمادگی کردند که این تعداد نسبت به ماه صفر رشد 100 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت ایام فاطمیه در سالن علامه مصباح یزدی سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان اظهار کرد: گذر زمان از اسوه بودن حضرت فاطمه (س) نگاشته ایشان چه در حوزه سبک زندگی فردی و چه در سبک زندگی اجتماعی الگوی کاملی است که هیچگاه کهنه نخواهد شد.

وی با اشاره به قناعت حضرت فاطمه (س) در حوزه زندگی فردی گفت: فضائل اخلاقی حضرت برای هر انسان منصفی می تواند الگو قرار بگیرد و در حوزه زندگی اجتماعی باز هم ایثارگری حضرت، تعاون بر نیکی و بِر، یاوری امام به حق و ایستادگی و مقاومت ایشان مقابل مستکبرین و اعتراض زیبایشان مقابل انحراف اجتماعی از او شخصیتی ابدی و ماندگار ساخته است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه بشر هرچقدر باتجربه تر در سیر زندگی انسانی باشد، نیازمندی اش به چنین الگوهایی بیشتر می شود، افزود: مشی و سیره و قیام فاطمی برای بشر عدالتخواه، حق جو و کمال خواه، طراوت و تازگی و ضرورت بیشتر می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی برگزاری روضه های خانگی در گیلان

رشد 100 درصدی برگزاری روضه های خانگی در گیلان