مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:302022-12-24اجتماعي

تداوم بارش برف در برخی نواحی چهارمحال و بختیاری


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارشی موجود در استان امروز نیز در برخی مناطق به ویژه نواحی غربی استان به فعالیت خود ادامه می دهد اما از اواسط وقت امروز در مناطق شرقی استان ضعیف خواهد شد.

- معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت جوی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سامانه بارشی موجود در استان به تدریج تا اواسط وقت امروز در مناطق شرقی استان ضعیف خواهد شد اما همچنان در سایر مناطق به ویژه نواحی غربی استان به فعالیت خود ادامه می دهد و در این مناطق شاهد بارندگی خواهیم بود.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: روز یکشنبه بارش های سامانه بارشی فعال در استان به منطقه کوهرنگ و بخش هایی از اردل محدود خواهد بود و پیش از ظهر فردا به صورت کامل از استان خارج می شود همچنین پیش بینی می شود فردا در اکثر مناطق استان شاهد کاهش نسبی دمای هوا باشیم، پدیده مه نیز دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: صبح روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز با کاهش محسوس دما در چهارمحال و بختیاری مواجه خواهیم بود همچنین پدیده مه و کاهش دید برای صبح روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می شود.

نوروزی عنوان کرد: از ساعات عصر و شب روز سه شنبه و صبح روز چهارشنبه هفته جاری سامانه بارشی دیگری چهارمحال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش برف در برخی نواحی چهارمحال و بختیاری

تداوم بارش برف در برخی نواحی چهارمحال و بختیاری