مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 11:012022-12-24اجتماعي

زیارت امام حسین (ع) زیر باران+عکس و فیلم


با بارش باران در کربلا جمعی از زائران به زیارت امام حسین و حضرت عباس علیهم السلام مشرف شدند و برخی با چتر و برخی بدون چتر زیر بارش رحمت الهی در بین الحرمین به نیایش و دعاخوانی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، شب گذشته کربلا باز هم بارانی شد و شدت بارش رحمت الهی به حدی بود که آبگرفتگی در خیابان های اطراف حرم امام حسین و حضرت عباس علیه السلام مانع حرکت زائران شد و ماشین ها نیز به آرامی حرکت می کردند.

باران شب گذشته در بین الحرمین با وجود اینکه ساعت ها باران بارید و در خیابان ها آبگرفتگی هم ایجاد شده بود، بسیاری از زائران خود را به بین الحرمین رسانده و در زیر باران به نیایش مشغول شدند.

البته برخی هم ترجیح دادند که برای اینکه بیش تر خیس نشوند، به فضای مسقف حرم ها پناه برده و در آنجا به راز و نیاز و زیارت بپردازند.

با این وجود، در حالی که باران به شدت می بارید، جمعی از زائران در گوشه و کنار بین الحرمین درحال خواندن دعا و زیارت بودند و برخی هم با اشک خطاب به باران می گفتند: ظهر روز دهم کجا بودی؟ حضور کودکان و خانواده ها با چتر زیر باران هم دیدنی بود.

زائران کشورهای مختلف با چترهای یک رنگ به زیارت امام حسین علیه السلام و حضرت عباس علیهم السلام مشرف می شدند و برخی با چتر در بین الحرمین ایستاده بودند و در کنار مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت امام حسین (ع) زیر باران+عکس و فیلم

زیارت امام حسین (ع) زیر باران+عکس و فیلم