مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 10:252022-12-24اجتماعي

آغاز عملیات راهداری زمستانی در گردنه های قزوین


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای قزوین گفت: در حال حاضر بارش برف در گردنه های استان از جمله آوج، کوهین، هجیب ادامه دارد و راهداران برای باز نگاه داشتن مسیر اقدام به عملیات نمک پاشی در سطح مناطق یاد شده کرده اند.

- جواد حق لطفی اظهار کرد: بارش برف و باران از نخستین ساعات بامداد امروز سراسر استان را فراگرفته و بارش ها در مناطق سردسیر و گردنه ها به صورت برف است.

در حال حاضر بارش برف در گردنه های استان از جمله آوج، کوهین، هجیب ادامه دارد و راهداران برای باز نگاه داشتن مسیر اقدام به عملیات نمک پاشی در سطح مناطق یادشده کرده اند.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قزوین، وی اضافه کرد: این در حالی است که آزادراه های قزوین- زنجان، قزوین- رشت و راه های ارتباطی شهرستان تاکستان نیز با بارش برف روبرو بوده و عملیات نمک پاشی در این مناطق نیز همچنان از نخستین ساعات بامداد امروز شروع شده است.

حق لطفی یادآور شد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ادامه بارش ها تا فردا یکشنبه 4 دی 1401 به شهروندان و رانندگان توصیه می کنیم تا از سفرهای غیرضروری طی این مدت خودداری کرده و در صورت سفر، ضمن اطمینان از سلامت وسیله نقلیه خود، تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات راهداری زمستانی در گردنه های قزوین

آغاز عملیات راهداری زمستانی در گردنه های قزوین