مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 دی 1401 ساعت 09:402022-12-24سياسي

هدف دشمن مکتب تشیّع و دین باوری مردم است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان ایران اسلامی، گفت: امروز هدف دشمن انقلاب اسلامی نیست، بلکه هدفش مکتب تشیّع و دین باوری مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی صبح شنبه در نشست هم اندیشی مداحان و جمعی از خیرین هیئات مذهبی در حاشیه دیدار مدیرعامل بنیاد دعبل خزاعی با اشاره به پذیرش مسئولیت ها و مقایسه نحوه برخورد مسئولان با مردم، گفت: در زمان گذشته کسی جرأت حرف زدن و مطالبه گری از مسئولان مملکتی را نداشت، ولی پس از انقلاب اسلامی مردم می توانند به راحتی حرفشان را بزنند و مسئولان را بازخواست کنند و از آنان مطالبه گری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: حال که این فرصت فراهم آمده و از اعتباری که با عنایت ائمه معصومین علیهم السلام و به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا کسب نموده ایم، برای مردم و نجات آنان از گرفتاری ها خرج کنیم و تلاش خود را در این راستا انجام دهیم.

وی افزود: آنانی هم که به برکت همین انقلاب مسئولیت گرفته اند هم باید بیندیشند و بگویند که آیا رعایت بیت المال را کرده اند و برای محرومان و مظلومان کاری کرده اند یا نه؟ حجت الاسلام فوقی خطاب به مداحان، هیئات مذهبی و مبلغین گفت: قدر این نعمت و فرصتی که دست شما هست را بدانید و از آن برای فراهم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن مکتب تشیّع و دین باوری مردم است

هدف دشمن مکتب تشیّع و دین باوری مردم است