مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 21:052022-12-23سياسي

رفع مشکلات اقتصادی، دغدغه های عمومی را رفع می کند


رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام گفت : وعده های مسئولین برای کاهش تورم نه تنها ثابت نشده بلکه افزایش یافته اگر این اوضاع درست شود دغدغه های عمومی رفع می شود.

- شمس الله سراج رییس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طبق فرمایش رهبر انقلاب، جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون نگاهش به دنبال قله و فتح قله های دنیا بوده و شاهدیم هر زمانی که کشور در مسیر پیشرفت قرار گرفته توطئه دشمنان به شدت شروع شده است.

وی موفقیت های نظام را خاری بر چشم دشمنان دانست و افزود: در انتخابات سال 88 که با پیروزی قاطع و 40 میلیون رأی دهنده که پشتوانه عظیمی برای نظام بود دشمنان تحمل نکرده و با ایجاد مسائل و فتنه خواستند پیروزی را کمرنگ جلوه دهند و هنوز بانیان آن مسئله عذرخواهی نکرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سراج ادامه داد: در اغتشاشات اخیر مرگ یک دختر بهانه بوده که در صورت رسیدگی به موضوع از طریق قانونی حل و مشکلی رخ نمی داد کما اینکه با پیگیری دستگاه قضایی و پزشکی قانونی و سایر دستگاه ها علت مرگ معلوم و رفع شد اما متأسفانه دست های دیگری برای دامن زدن به این موضوع پشت پرده بود که نظام ضربه بخورد، بدلیل اینکه مسئله ایران با دنیا به شکل دیگری تعریف می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اقتصادی، دغدغه های عمومی را رفع می کند

رفع مشکلات اقتصادی، دغدغه های عمومی را رفع می کند