مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 17:102022-12-23سياسي

امام جمعه چرام: دلیل وضعیت فعلی گلزار شهدای چرام چیست؟/آقای مدیرکل؛ تدبیری بیندیشید


بیش از یک دهه است خانوادهای شهداء اظهار گلایه می کنند اما سخن این عزیزان تا حال عملی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه انی هفته اظهار کرد: گلزارهای مطهر شهداء  نمایشگاه و میعادگاهی به عنوان اصلی ترین یادمان  دفاع مقدس هستند.

شعار های حک شده بر سنگ هایش، آثاری هنرمندانه بر اساس حال و هوای خانواده ها و بازماندگان شهدا و تحت تاثیر فضای قهرمانانه و حماسی دفاع مقدس بود.

وی گفت: مدیران و مجریان طرح یکسان سازی قبور شهدا با ادعای حفظ میراث شهدا، جلب رضایت خانواده های شهدا و همچنین تکریم آرمان های دفاع مقدس، اقدام به تخریب و محو آثار شهدا کردند.

افشار گفت: نمی دانم موقع تخریب بنای سابق و تجدید این بناء فعلی چطور رضایت پدران و مادران شهدا را جلب کردند اما این ناراحتی کنونی خانوادهای شهدای چرام از وضعیت قبور مطهر شهداء ، نشانگر عدم برآورده شدن خواسته های خانواده های معظم شاهد و ایثارگر است.

وی افزود: فرماندار محترم اعتبار مختصری گذاشته اند که باید تشکر کرد اما هنوز تخصیص آن مشخص نشده مدیرکل بنیاد شهید استان که خود فرزند شهید است و برایمان قابل احترام است در این زمینه تدبیری بیندیشد بیش از یک دهه است خانوادهای شهداء اظهار گلایه می کنند اما سخن این عزیزان تا حال عملی نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چرام: دلیل وضعیت فعلی گلزار شهدای چرام چیست؟/آقای مدیرکل؛ تدبیری بیندیشید

امام جمعه چرام: دلیل وضعیت فعلی گلزار شهدای چرام چیست؟/آقای مدیرکل؛ تدبیری بیندیشید