مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 16:402022-12-23سياسي

امام جمعه شهرضا: بیش از 46 کشور در هدایت آشوب های اخیر دست داشتند


امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: امروز اسنادی منتشر شده که نشان می دهد بیش از 46 کشور در سه ماه گذشته برای این حوادث برنامه ریزی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام محسن طالب پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز ثبت احوال اظهار کرد: آمار ثبت احوال درخصوص نامگذاری فرزندان باید خانواده ها را هوشیار کند، نا م های مذهبی و دینی در حال کمرنگ شدن است و نام های بی معنا و غربی جای آن را گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه باید محبت مان را نسبت به اهل بیت(ع) با نام گذاری فرزندان مان با اسامی مذهبی نشان دهیم، افزود: برخی افراد از نامی که دارند، ناراضی هستند، قبلا ًفرصتی برای تغییر نام ایجاد شد، اما در حال حاضر برای تغییر اسم مشکل ایجاد شده، باید برای تبدیل نام های غیراسلامی به اسلامی فرصتی فراهم شود.

طالب پور با اشاره به روز ایمنی در برابر زلزله گفت: بعضی از شرکت ها با وسایل غیرایمن و تقلبی خانه می سازند که با کمترین لرزش ترک بر می دارد وشرعاً اشکال دارد، در شهرک های جدیدالتأسیس با آمدن زلزله خرابی بیش از خانه های قدیمی است.

امام جمعه موقت شهرضا با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد: امسال تعداد جلسات فاطمیه در شهرضا بسیار افزایش پیدا کرده است، نباید صر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرضا: بیش از 46 کشور در هدایت آشوب های اخیر دست داشتند

امام جمعه شهرضا: بیش از 46 کشور در هدایت آشوب های اخیر دست داشتند