مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 15:052022-12-23سياسي

تصویب 100میلیارد تومان اعتبار برای احداث کمربندی قلعه نو


نماینده مردم ورامین،قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی از تصویب 100 میلیارد تومان اعتبار برای احداث کمربندی قلعه نو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین طی سخنانی یکی از مهمترین مشکلات مردم جنوب شرق تهران و شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک را مشکل در حوزه حمل و نقل و انتقال مردم به شهر تهران دانست و گفت: اکنون با سرعت بخشیدن به پروژه حمل و نقل ریلی، به عنوان یک زخم کهنه 16 ساله همواره جزو مطالبات مردم و مسئولان این دیار بود.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان های جنوب شرق تهران و بازدید از محل اجرای پروژه قطار حومه ای گفت: در این سفر دستور تبدیل این طرح مهم به مترو از سوی رییس جمهور صادر و در هیأت دولت نیز به تصویب رسید تا این خواسته به حق مردم پس از سال ها برآورده شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بهسازی جاده مواصلاتی ورامین- تهران به ویژه در منطقه قلعه نو ری را یکی از مطالبات مردم و مسئولان شهرستان های جنوب شرق استان تهران در حوزه حمل و نقل دانست و گفت: برای رفع این معضل و ایجاد کمربندی در منطقه قلعه نو، 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، در جاده ورامین – چرمشهر نیز اتصال این شهرستان به آزادراه الغدیر و محور قم – گرمسار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 100میلیارد تومان اعتبار برای احداث کمربندی قلعه نو

تصویب 100میلیارد تومان اعتبار برای احداث کمربندی قلعه نو