مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 14:152022-12-23سياسي

مشارکت دانش آموزان نقطه قوت کنگره ملی شهدای غواص است


نائب رییس نخستین کنگره ملی شهدای غواص گفت: مشارکت یک هزار و 300 دانش آموز در قالب مسابقات نقاشی، دلنوشته و روزنامه دیواری نقطه قوت این کنگره فرهنگی و اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن نظر پور پنجشنبه شب در آیین هماهنگی برگزاری نخستین یادواره شهدای در جمع مدیران دستگاه های اجرایی جزیره کیش اظهار کرد: برنامه ریزی برای برگزاری این کنگره از هشت ماه گذشته با مشارکت بخش خصوصی جزیره کیش برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای غواص کربلای 4 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه آیین اختتامیه این رویداد سوم و چهارم دی ماه همزمان با سالروز عملیات کربلای 4 در جزیره کیش برگزار می شود افزود: دست اندارکاران کنگره طی این مدت 12 پیش برنامه شامل 6 جشنواره فرهنگی و هنری ملی ، سه مسابقه دانش آموزی منطقه ای، 2 مسابقه ملی غواصی و یک دوره غواصی ویژه بسیجیان را برگزار کرده است.

نظر پور افزود: برگزیدگان جشنواره های شعر، پادکست، رسانه، عکس خلاق، پوستر و فیلم کوتاه، رتبه های برتر مسابقات غواصی آزاد عمق و اسکوبا، مسابقات دانش آموزی در آیین اختتامیه که با حضور 400 نفر از خانواده شهدا و رزمندگان غواص هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه دانش اموزان به عنوان آینده سازان استقبال بی نظیری از مسابقات این رویداد داشتند افزود: طی فراخوان سه مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دانش آموزان نقطه قوت کنگره ملی شهدای غواص است

مشارکت دانش آموزان نقطه قوت کنگره ملی شهدای غواص است