مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 دی 1401 ساعت 11:552022-12-23اجتماعي

امدادرسانی به افراد گرفتار شده در برف محور گنجنامه


سرپرست معاونت امدادومجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: با تلاش نیروهای عملیاتی واکنش سریع معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان، به افراد گرفتار شده در برف محور گنجنامه امدادرسانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، فضل الله کلهری اظهار کرد: محور گنجنامه به همدان، با تلاش نیروهای عملیاتی واکنش سریع معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر و عوامل راهداری و پلیس بازگشایی شد.

کلهری تصریح کرد: به علت بارش برف و لغزنده بودن محور گنجنامه برای مدت کوتاهی مسدود شد و تعدادی از هم استانی ها در این محور گرفتار برف شدند که با اقدام و حضور به موقع نیروهای عملیاتی واکنش سریع معاونت امدادونجات به این افراد امدادرسانی شد.

وی ادامه داد: در شامگاه پنجشنبه یکم دی ماه، پنج تیم عملیاتی در محورهای گنجنامه، همه کسی، گردنه اسدآباد و شهر همدان حضور داشتند و سایر شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان برای خدمات دهی و امدادرسانی به صورت آماده باش کامل قرار دارند.

سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان از رانندگان خواست به هنگام تردد در محورهای کوهستانی، حتما زنجیرچرخ و پوشاک گرم به همراه داشته و مهارت بستن زنجیر چرخ را نیز داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به افراد گرفتار شده در برف محور گنجنامه

امدادرسانی به افراد گرفتار شده در برف محور گنجنامه