مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 19:502022-12-22سياسي

طرح کاداستر باید با جدیت در قزوین دنبال شود


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه و اهتمام بیشتر برای اجرایی شدن طرح کاداستر در قزوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لطف الله سیاهکلی روز پنجشنبه در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که با هدف تکریم از اقدامات و خدمات رضا افلاطونی رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شده بود، افزود: نمایندگان استان و مردم از عملکرد آقای افلاطونی در زمان ریاست سابق سازمان جهاد کشاورزی رضایت داشتند که نشان از یک انتخاب درست و صحیح بود.

وی اضافه کرد: مدیر خوب کسی است که مقبولیت داشته باشد، این مقبولیت از نفوذ کلام مدیر محقق می شود که لازمه آن داشتن تخصص و عقل است؛ ما در یک برهه ای خیلی کم از انسان های متخصص در مناصب استفاده کردیم و اکنون پس از 40 سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد نباید در تصدی و مناصب جدید اشتباه کنیم.

سیاهکلی در مورد انتصاب جدید سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: جای خوشحالی است که انتصاب جدید در سازمان جهاد کشاورزی برای نیرویی رقم خورده که یکی از کارکنان قدیمی و متخصص و با تجربه در سازمان جهاد کشاورزی محسوب می شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح کاداستر را باید اهتمام دنبال کرد، گفت: یکی از موضوعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاداستر باید با جدیت در قزوین دنبال شود

طرح کاداستر باید با جدیت در قزوین دنبال شود