مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 13:352022-12-22سياسي

صنایع شهرستان جم در احداث پایگاه امدادی مشارکت کنند


صنایع شهرستان جم در احداث پایگاه امدادی مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعقوب سلیمانی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح خانه هلال در روستای تنگمان و جمال آباد اظهار داشت: افتتاح خانه هلال در این مکان ها پیامی دارد که ما دنبال آن هستیم و این است که این خانه ها برای مردم و کانون بی واسطه برای مردم است.

وی اضافه کرد: خداوند توفیق دهند که مردم خدمت کنیم مردم خودشان این خانه ها را می سازند و افتتاح می کنند و آموزش می دهند و در راستای خدای ناکرده رخداد حوادث اقدام می کنند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور افزود: در گذشته آموزش ها در حاشیه قرار داشت اما با شکل گیری خانه های هلال و حضور حداکثری مردم این هدف دارد به تحقق می رسد.

وی در خصوص ساخت پایگاه امداد و نجات در این منطقه اعلام کرد: دو مبحث در راه اندازی پایگاه وجود دارد یکی موضوع احداث و دیگری تجهیز کردن پایگاه امدادی است که با همت فرماندار جم برای استفاده از ظرفیت های مالی صنعتی در این منطقه شاهد احداث پایگاه امدادی در محور ارتباطی باشیم و با احداث ساختمان پایگاه، هلال احمر تکمیل تجهیزات را عهده دار می شود.

تقویت مشارکت اجتماعی رییس کمیته هماهنگی و نظارت خانه های هلال نیز بیان کرد: از همه زحمات بزرگواران در شهرستان جم و استان بوشهر که باعث ایجاد این افتتاح شدند تشکر و قدردانی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع شهرستان جم در احداث پایگاه امدادی مشارکت کنند

صنایع شهرستان جم در احداث پایگاه امدادی مشارکت کنند