مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 12:202022-12-22اجتماعي

وضعیت ترافیکی جاده های کشور/توصیه های پلیس به مسافران زمستانی


، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اظهارداشت: برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان های ایلام، خوزستان و کرمانشاه هستیم همچنین بارش برف نیز در برخی از محورهای استان های کردستان، چهارمحال و بختیاری و همدان گزارش شده است.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی از بارش برف و باران در 10 استان کشور گفت: از امروز تا روز شنبه احتمال بارش برف و باران در استان های ایلام، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اصفهان، همدان و کرمانشاه وجود دارد و از این رو لازم است که رانندگان با دقت بیشتری رانندگی کرده و ضمن پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز فاصله طولی مناسب را نیز با خودروی مقابل خود حفظ کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود: در شرایط زمستانی لازم است که رانندگان حتماً تجهیزات زمستانی و به خصوص زنجیرچرخ نیز به همراه داشته باشند.

پربودن باک خودرو در آغاز سفر و همراه داشتن موادغذایی کافی و لباس گرم نیز از دیگر مواردی است که برای سفر در ایام زمستان توصیه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ترافیکی جاده های کشور/توصیه های پلیس به مسافران زمستانی

وضعیت ترافیکی جاده های کشور/توصیه های پلیس به مسافران زمستانی