مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 11:202022-12-22اقتصادي

اجرای طرح کاداستر در منابع طبیعی استان ایلام


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: طرح کاداستر در سطح منابع طبیعی استان ایلام اجرا می شود.

- ابراهیم پیرزادیان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اجرای طرح کاداستر در منابع طبیعی استان خبر داد و گفت: در صورت اجرای طرح کاداستر در منابع طبیعی دولت به میزان مالکیت خود اشراف داشته و امکان پاسخگویی به استعلامات نیز در کمترین زمان فراهم خواهد شد که این موضوع امکان سرمایه گذاری در عرصه های منابع طبیعی را برای سرمایه گذاران تسهیل خواهد کرد.

وی با بیان پیشرو بودن استان در اجرای طرح کاداستر افزود: با اجرای این طرح منابع طبیعی تعیین تکلیف شده و امکان دست اندازی سودجویان به این سرمایه های خدادادی کم شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام با اشاره به مزیت های اجرای این طرح گفت: اجرای طرح کاداستر منجر به صدور سند تک برگ برای اراضی منابع طبیعی می شود که تثبیت مالکیت دولت و تعیین حدود مستثنیات از مهم ترین مزیت های این طرح است و از طریق آن می توان اختلافات ملکی را رفع کرد و هم امکان تعرض به اراضی ملی و دولتی را به حداقل رساند.

پیرزادیان گفت: با رایزنی های صورت گرفته با ثبت اسناد و املاک استان تلاش خواهد شد هر چه سریعتر اجرای طرح در منابع طبیعی به اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کاداستر در منابع طبیعی استان ایلام

اجرای طرح کاداستر در منابع طبیعی استان ایلام