مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 09:152022-12-22اقتصادي

جابه جایی میدان میوه و تره بار مرکز مازندران تا پایان امسال


رییس اتحادیه میوه و تره بار مرکز مازندران گفت: پروژه میدان میوه و تره بار مرکز مازندران 22 بهمن ماه امسال افتتاح می شود و کار انتقال و جابه جایی میوه و تره بار ساری پایان امسال انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حکایت بعضی از پروژه ها و گره ها در نوع خود شنیدنی است که میدان میوه و تره بار مرکز مازندران یکی از همین پروژه ها است که بیشتر از 15 سال زمان برد.

طی سال های گذشته وعده های مختلفی در ارتباط با افتتاح این پروژه داده شده اما از آن زمان تاکنون هنوز به بهره برداری نرسید.

شاید بارها و بارها در رسانه ها بحث آغاز عملیات و تکمیل پروژه میدان بار ساری که بار ترافیکی شدیدی در کمربندی شمالی این شهر ایجاد می کند رسانه ای شده است، حتی برخی از مسؤولان از جمله فرماندار وقت ساری تصمیم به پلمب این مرکز گرفته بود.

واقع شدن میدان میوه و تره بار در مسیر پرتردد مشکلات زیادی برای شهروندان به دنبال داشته به طوری که شهروندان روزانه ترافیک های چندساعت را تجربه می کنند و فصل برداشت مرکبات و هلو و شلیل دردسر مردم بیشتر می شود.

عملیات اجرایی پروژه میدان بار ساری سال 86 آغاز شده درحالی که به نظر می رسد این پروژه جز قدیمی ترین پروژه ها که در مرکز استان مازندران به بهره برداری نرسیده اما اتفاقات خوبی در دولت سیزدهم افتاده، خیلی از نشُد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی میدان میوه و تره بار مرکز مازندران تا پایان امسال

جابه جایی میدان میوه و تره بار مرکز مازندران تا پایان امسال