مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 دی 1401 ساعت 07:352022-12-22فرهنگي

فراخوان ملی تولید محتوای دانشجویی با موضوع «سبک زندگی دانشجویی»


فراخوان طرح ملی تولید محتوای دانشجویی در قالب ویدئومقاله و با موضوع «سبک زندگی دانشجویی» توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر منتشر شد.

- فراخوان ملی تولید محتوای دانشجویی با موضوع سبک زندگی دانشجویی فراخوان طرح ملی تولید محتوای دانشجویی در قالب ویدئومقاله و با موضوع سبک زندگی دانشجویی توسط معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراخوان طرح ملی تولید محتوای دانشجویی در قالب ویدئومقاله و با موضوع سبک زندگی دانشجویی در راستای فرهنگ سازی و پرداختن به دغدغه های موضوعی با استفاده از تولیدات دانشجویی، از پژوهش های تشکل های دانشجویی یا دانشجویان به صورت انفرادی حمایت می کند.

موضوعات این طرح شامل: مهارت های مطالعه؛ ارتباط میان اشتغال دانشجویی و سطح تحصیلی دانشجویان؛ دانشجو و زندگی سالم؛ دانشگاه سبز اعلام شده است.

قالب های این طرح نیز شامل تولیدات ویدئویی 3-2 دقیقه ای و همچنین تولیدات یک دقیقه ای موشن گرافی است که محتوای آن، پیوستی علمی فرهنگی ذیلِ موضوعات فوق داشته باشد.

مهلت شرکت در این فراخوان 30 دی ماه اعلام شده است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این فراخوان، عبارت سبک زندگی دانشجویی را به شماره 09024263005 پیامک نمایند یا با نام کاربری isojdart در پیام رسان بله و تلگرام ارتباط برقرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ملی تولید محتوای دانشجویی با موضوع «سبک زندگی دانشجویی»

فراخوان ملی تولید محتوای دانشجویی با موضوع «سبک زندگی دانشجویی»