مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 20:002022-12-21اقتصادي

70 واحد پرورش ماهی در بهبهان فعال است


سرپرست اداره کل شیلات خوزستان گفت: بهبهان با داشتن 70 واحد فعال پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی در رتبه اول استان خوزستان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد محمدی دوست عصر امروز چهارشنبه در جلسه بررسی چالش های بخش کشاورزی و شیلات در شهرستان بهبهان، تخصیص آب به طرح های آبزی پروری از سوی سازمان آب و برق خوزستان را ضروری دانست و تاکید کرد: این اقدام باعث اشتغال پایدار و رشد اقتصادی در منطقه می شود.

وی به اقدامات شیلاتی صورت گرفته در بهبهان از جمله استفاده دو منظوره از استخرهای ذخیره آب کشاورزی و رهاسازی بچه ماهیان بومی در منابع آبی اشاره کرد و افزود: شهرستان بهبهان ظرفیت های نهفته بسیاری در امر آبزی پروری دارد که در صورت حمایت همه بخش ها به زودی شاهد رونق آبزی پروری این شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: بهبهان با داشتن 70 واحد فعال پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی در رتبه اول استان خوزستان قرار دارد و برای بهره مندی از حداکثر ظرفیت های فعلی برنامه ریزی شده است.

محمدی دوست، طرح پرورش ماهی در قفس در دریاچه سد مخزنی مارون را یکی از طرح های مهم آبزی پروری استان برشمرد و خبر داد: مطالعات این طرح به اتمام رسیده و باید اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 واحد پرورش ماهی در بهبهان فعال است

70 واحد پرورش ماهی در بهبهان فعال است